Ageas N.V.
Hieronder vindt u informatie uit het register openbaarmaking voorwetenschap. Deze informatie is door de organisatie verstrekt.
Publicatie datum
02 feb 2006 - 12:05
Statutaire naam
Ageas N.V.
Titel
Fortis lanceert nieuwe merkcampagne en merkbelofte; ‘Getting you there’
Bericht
Fortis heeft vandaag in Brussel en Parijs het startschot gegeven voor een nieuwe internationale merkcampagne en –belofte: ‘Getting you there’. De campagne bouwt voort op de eerder aangekondigde doelstelling de klant te benaderen als één bedrijf onder één vlag.
De campagne startte vanmorgen met de aankomst in Brussel-Zuid van een speciale Fortis-Thalys, bestickerd met afbeeldingen van de nieuwe campagne. CEO Jean Paul Votron plakte de laatste sticker met het woord ‘Groei2’. Vervolgens vertrok de trein naar Parijs, waar Votron het nieuwe ‘Fortis House’ officieel opende. Dit is een nieuw concept waarin verschillende diensten voor de onderneming en de ondernemer onder één dak worden aangeboden. Het Fortis House in Parijs is er één in een reeks die in Europa geopend zullen worden.
De internationale merkcampagne is met name gericht op middelgrote bedrijven en internationale opinieleiders. De belangrijkste dragers van de campagne zijn televisie commercials, advertenties in internationale en landelijke dagbladen en tijdschriften en billboards op grote internationale luchthavens.
Tijdens een toespraak in het Fortis House lichtte CEO Jean Paul Votron de campagne toe: ‘Wij willen dat onze klanten weten dat wij altijd een stap extra voor ze zetten. Onze internationale activiteiten groeien aanzienlijk en wij blijven investeren in verdere uitbreiding van onze activiteiten in Europa en selectieve groei in Azië en Noord-Amerika. Tegen 2009 zal tenminste 30% van onze winst afkomstig zijn van activiteiten buiten de Benelux.’
De nieuwe Fortis-belofte ‘Getting you there’ drukt de passie, gedrevenheid en de expertise uit waar Fortis voor staat. Fortis helpt zijn klanten om hun dromen, plannen en ideeën waar te maken en biedt hen de juiste oplossingen op het gebied van bankieren en verzekeren.
“Onze strategie concentreert zich op de onderneming en de ondernemer” aldus Jean-Paul Votron. “Met name ons Europese netwerk van inmiddels 110 business centres in 14 landen groeit met een
Gerelateerde downloads
Datum laatste update: 21 december 2025