Go to content
Mediahuis NL B.V.

Mediahuis NL B.V.

Hieronder vindt u informatie uit het register openbaarmaking voorwetenschap. Deze informatie is door de organisatie verstrekt.

Publicatie datum 16 dec 2005 - 14:17
Statutaire naam Mediahuis NL B.V.
Titel Telegraaf in internetdating
Bericht Uitgeversmaatschappij De Telegraaf BV, onderdeel van Telegraaf Media Groep N.V., heeft de overeenkomst gefinaliseerd betreffende een belang van 70% in Relatieplanet.nl en Iwannadate.nl per 1 januari 2006. De overname past in de ambitie om toonaangevend te zijn in het bij elkaar brengen van vraag en aanbod, waarbij een vergaande integratie van krant, internet en mobiele diensten voorop staat. De datingsites worden ondergebracht bij de nieuwe dochter Telegraaf Classified Media B.V. Het concern maakt geen overnamebedragen bekend. Beide deelnemingen passen in de doelstelling van Telegraaf Media Groep om zoveel mogelijk het veranderende mediagedrag van zowel consumenten als adverteerders, in tijd en geld, te volgen. Zij richt zich daarbij primair op het verzamelen, creëren, publiceren en exploiteren van toegankelijke, nuttige en aantrekkelijke inhoud via traditionele en digitale media.

Datum laatste update: 19 december 2025