Terug

Relatiemagazine Inzicht over kosten voor beleggen, social media en klantbelang centraal

Nieuws Dit bericht is ouder dan 3 jaar. De inhoud kan hierdoor niet meer actueel zijn.

In de nieuwe editie van relatiemagazine Inzicht een interview met DUFAS, BinckBank en de AFM over de kosten voor beleggingsdienstverlening. Zijn alle kosten voor beleggingsdienstverlening voldoende duidelijk en overzichtelijk voor beleggers? En worden de kosten helder weergegeven? "Wij merken dat het voor consumenten lastig is zich een beeld te vormen van de kosten", aldus de AFM. Wat vinden DUFAS en BinckBank? Meer hierover en over de ontwikkeling van één kostenmaatstaf in Inzicht.

In de rubriek Perspectief een interview met Robeco en de AFM over nieuwe informatiekanalen en hun invloed op de kapitaalmarkten. Welke rol hebben social media bij de verspreiding van financiële informatie? En wat betekent dit voor de markt en het toezicht? Verder onder meer een uitgebreide toelichting op de nieuwe AIFM-richtlijn en de impact ervan op de markt, een kijkje in de keuken bij de Innovation Room, Zaak X over het boeteregime van de AFM en het Ondernemersloket in beeld. 

Wilt u Inzicht ook ontvangen?

Stuur het postadres waarop u Inzicht wilt ontvangen naar: inzicht@afm.nl. Een overzicht van alle edities vindt u op de website van de AFM via www.afm.nl/inzicht.


De AFM maakt zich sterk voor eerlijke en transparante financiële markten.

Als onafhankelijke gedragstoezichthouder dragen wij bij aan duurzaam financieel welzijn in Nederland.

Informatie delen

Delen via: deel